ザ・ビートルズ-Why Don't We Do It in the Road?

Why Don't We Do It in the Road?:なぜ僕らはそれをしない? 道で


Why don't we d-do it in the road?

なぜ僕らはそれをしない? 道で

Why don't we do it in the road?

なぜ僕らはそれをしない? 道で

Why don't we do it in the road?

なぜ僕らはそれをしない? 道で

Why don't we do it in the road

なぜ僕らはそれをしない? 道で

No one will be watching us

誰も見ていないだろう、僕らを

Why don't we do it in the road

なぜ僕らはそれをしない? 道で

Why don't we do it in the road?

なぜ僕らはそれをしない? 道で

Why don't we do it in the road?

なぜ僕らはそれをしない? 道で

Why don't we do it in the road?

なぜ僕らはそれをしない? 道で

Why don't we do it in the road

なぜ僕らはそれをしない? 道で

No one will be watching us

誰も見ていないだろう、僕らを

Why don't we do it in the road

なぜ僕らはそれをしない? 道で

Why don't we d-do it in the road?

なぜ僕らはそれをしない? 道で

Why don't we do it in the road?

なぜ僕らはそれをしない? 道で

Why don't we d-do it in the road?

なぜ僕らはそれをしない? 道で

Why don't we do it in the road

なぜ僕らはそれをしない? 道で

No one will be watching us

誰も見ていないだろう、僕らを

Why don't we do it in the road

なぜ僕らはそれをしない? 道で

0 件のコメント:

コメントを投稿