ザ・ビートルズ-Birthday

Birthday:誕生日


You say it's your birthday

君は言う、それは君の誕生日だと

It's my birthday too, yeah

それは僕の誕生日でもある、イェ

They say it's your birthday

彼らは言う、それは君の誕生日だと

We're gonna have a good time

僕らは良い時間を持つだろう

I'm glad it's your birthday

僕は嬉しい、それは君の誕生日だ

Happy birthday to you

幸せな誕生日、君のための

Yes, we're going to a party, party

そう、僕らはパーティに行くだろう、パーティ

Yes, we're going to a party, party

そう、僕らはパーティに行くだろう、パーティ

Yes, we're going to a party, party

そう、僕らはパーティに行くだろう、パーティ

I would like you to dance (Birthday)

僕は君に踊ってもらいたい(誕生日)

would like to:~したい
would like someone to:人に~してもらいたい

Take a cha-cha-cha-chance (Birthday)

いちかばちかやってみて(誕生日)

take a chance:いちかばちかやってみる

I would like you to dance (Birthday)

僕は君に踊ってもらいたい(誕生日)

Dance

踊って

I would like you to dance (Birthday)

僕は君に踊ってもらいたい(誕生日)

Take a cha-cha-cha-chance (Birthday)

いちかばちかやってみて(誕生日)

I would like you to dance (Birthday)

僕は君に踊ってもらいたい(誕生日)

Dance

踊って

You say it's your birthday

君は言う、それは君の誕生日だと

Well it's my birthday too, yeah

それで、それは僕の誕生日でもある、イェ

well:ええと、うーん、そうですねー、さて、それで、なるほど、そうなのです、いやー、おや、やれやれ、よろしい、さあ、どうだ

You say it's your birthday

君は言う、それは君の誕生日だと

We're gonna have a good time

僕らは良い時間を持つだろう

I'm glad it's your birthday

僕は嬉しい、それは君の誕生日だ

Happy birthday to you

幸せな誕生日、君のための

0 件のコメント:

コメントを投稿