ザ・ビートルズ-Carry That Weight

Carry That Weight:運べ、その重荷を


Boy, you're gonna carry that weight

少年、君はその重荷を運ぶだろう

Carry that weight a long time

運べ、その重荷を、長い時間

Boy, you're gonna carry that weight

少年、君はその重荷を運ぶだろう

Carry that weight a long time

運べ、その重荷を、長い時間

I never give you my pillow

僕は決して君に与えない、僕の枕を

I only send you my invitations

僕は君に送るだけ、僕の招待状を

And in the middle of the celebrations

そして、祝賀会の最中に

I break down

僕は取り乱す

break down:がっくりくる、がっくりする、気落ちする、挫折する、泣きだす、泣き崩れる、取り乱す

Boy, you're gonna carry that weight

少年、君はその重荷を運ぶだろう

Carry that weight a long time

運べ、その重荷を、長い時間

Boy, you're gonna carry that weight

少年、君はその重荷を運ぶだろう

Carry that weight a long time

運べ、その重荷を、長い時間

0 件のコメント:

コメントを投稿