ザ・ビートルズ-I Want You(She's So Heavy)

I Want You(She's So Heavy):僕は君が欲しい(彼女はとてもきつい)


I want you

僕は君が欲しい

I want you so bad

僕は君が欲しい、どうしても

I want to know so bad:私は知りたい、とても
I want this and I want it bad:私はこれが欲しい、そして、私はそれがとても欲しい
bad:とても、ひどく
want someone around:人に一緒にいてほしい

I want you

僕は君が欲しい

I want you so bad, it's driving me mad

僕は君が欲しい、どうしても、それは僕を狂わせている

It's driving me mad

それは僕を狂わせている

I want you

僕は君が欲しい

I want you so bad

僕は君が欲しい、どうしても

I want you

僕は君が欲しい

I want you so bad, it's driving me mad

僕は君が欲しい、どうしても、それは僕を狂わせている

It's driving me...

それは僕を・・・

I want you

僕は君が欲しい

I want you so bad

僕は君が欲しい、どうしても

I want you

僕は君が欲しい

I want you so bad, it's driving me mad

僕は君が欲しい、どうしても、それは僕を狂わせている

It's driving me mad

それは僕を狂わせている

I want you

僕は君が欲しい

I want you so bad

僕は君が欲しい、どうしても

I want you

僕は君が欲しい

I want you so bad, it's driving me mad

僕は君が欲しい、どうしても、それは僕を狂わせている

It's driving me...

それは僕を・・・

She's so...

彼女はとても・・・

Heavy

きつい

Heavy (heavy)

きつい(きつい)

She's so...

彼女はとても・・・

Heavy

きつい

She's so heavy (heavy)

彼女はとてもきつい(きつい)

I want you

僕は君が欲しい

I want you so bad

僕は君が欲しい、どうしても

I want you

僕は君が欲しい

I want you so bad, it's driving me mad

僕は君が欲しい、どうしても、それは僕を狂わせている

It's driving me mad

それは僕を狂わせている

I want you

僕は君が欲しい

You know I want you so bad, babe

分かるだろう、僕は君が欲しい、どうしても、可愛い子

I want you

僕は君が欲しい

You know I want you so bad, it's driving me mad

分かるだろう、僕は君が欲しい、どうしても、それは僕を狂わせている

It's driving me mad

それは僕を狂わせている

Yeah!

イェ!

She's so...

彼女はとても・・・

0 件のコメント:

コメントを投稿