ザ・ビートルズ-Her Majesty

Her Majesty:女王陛下

Her Majesty:呼び掛けで女王陛下、皇后陛下


Her Majesty's a pretty nice girl

女王陛下、あるとてもよい女の子

But she doesn't have a lot to say

しかし、彼女は多くを持たない、言うために

Her Majesty's a pretty nice girl

女王陛下、あるとてもよい女の子

But she changes from day to day

しかし、彼女は日々変化する

change from day to day:日々変化する

I want to tell her that I love her a lot

僕は彼女に言いたい、僕は彼女を愛する、大いに

But I gotta get a bellyful of wine

しかし、僕はたくさんのワインを得ないといけない

bellyful:おなか一杯の食べ物、たくさん、過剰

Her Majesty's a pretty nice girl

女王陛下、あるとてもよい女の子

Someday I'm going to make her mine, oh yeah

いつか、僕は彼女を僕のものにするだろう、オー、イェ

Someday I'm going to make her mine

いつか、僕は彼女を僕のものにするだろう

0 件のコメント:

コメントを投稿