ザ・ビートルズ-I've Got a Feeling

I've Got a Feeling:僕は得た、ある感覚を


I've got a feeling, a feeling deep inside

僕は得た、ある感覚を、ある感覚、深い内部に

Oh yeah, oh yeah, that's right

オー、イェ、オー、イェ、それは正しい

I've got a feeling, a feeling I can't hide

僕は得た、ある感覚を、ある感覚、僕は隠すことができない

No no no, oh no, oh no

違う、違う、違う、オー、違う、オー、違う

Yeah yeah I've got a feeling yeah

イェ、イェ、僕は得た、ある感覚を、イェ

Oh please, believe me, I'd hate to miss the train

オー、どうか、僕を信じて、僕は嫌がるだろう、その電車を逃すことを

Oh yeah, yeah, oh yeah

オー、イェ、イェ、オー、イェ

And if you leave me I won't be late again

そして、もし君が僕を放っておけば、僕は遅れないだろう、再び

Oh no, oh no, oh no

オー、違う、オー、違う、オー、違う

Yeah yeah I've got a feeling yeah

イェ、イェ、僕は得た、ある感覚を、イェ

I've got a feeling

僕は得た、ある感覚を

All these years I've been wandering around

全て、これらの年、僕は歩き回っていた

Wondering how come nobody told me

どうして誰も僕に言わなかったのか不思議に思う

wonder how it comes that:どうして~ということになるのかいぶかしむ(不思議に思う)

All that I was looking for was somebody

全て、僕が探していたのは、誰かだった

Who looked like you

それは君のように見えた

I've got a feeling, that keeps me on my toes

僕は得た、ある感覚を、僕に気を張り詰めさせる

keep on one's toes:気を付ける、用心する
keep someone on his toes:人を用心させておく、人を油断させずにおく、人に気を張り詰めさせておく

Oh yeah, oh yeah

オー、イェ、オー、イェ

I've got a feeling, I think that everybody knows

僕は得た、ある感覚を、僕は思う、みんなが知る

Oh yeah, oh yeah, oh yeah

オー、イェ、オー、イェ、オー、イェ

Yeah yeah I've got a feeling yeah

イェ、イェ、僕は得た、ある感覚を、イェ

Yeah

イェ

Everybody had a hard year

みんなは持った、ある困難な年を

Everybody had a good time

みんなは持った、よい時間を

Everybody had a wet dream

みんなは持った、夢精を

wet dream:夢精

Everybody saw the sunshine

みんなは見た、太陽の光を

Oh yeah, (oh yeah) oh yeah, oh yeah

オー、イェ、(オー、イェ)、オー、イェ、オー、イェ

Everybody had a good year

みんなは持った、あるよい年を

Everybody let their hair down

みんなはくつろぐ

let one's hair down:くつろぐ

Everybody pulled their socks up

みんなは引き上げた、彼らの靴下を

Everybody put their foot down

みんなは彼らの足を下に置く

put a foot down on:~を断固として許さない、~に反対する

Oh yeah

オー、イェ

Yeah I've got a feeling

イェ、僕は得た、ある感覚を

A feeling deep inside

ある感覚、深い内部に

Oh yeah

オー、イェ

Oh yeah

オー、イェ

I've got a feeling

僕は得た、ある感覚を

A feeling I can't hide

ある感覚、僕は隠すことができない

Oh no

オー、違う

Oh no no no

オー、違う、違う、違う

Yeah yeah yeah yeah

イェ、イェ、イェ、イェ

I've got a feeling

僕は得た、ある感覚を

Everybody had a hard year

みんなは持った、ある困難な年を

Everybody had a good time

みんなは持った、よい時間を

Everybody had a wet dream

みんなは持った、夢精を

Everybody saw the sunshine

みんなは見た、太陽の光を

Oh yeah, (oh yeah) oh yeah, oh yeah

オー、イェ、(オー、イェ)、オー、イェ、オー、イェ

Everybody had a good year

みんなは持った、あるよい年を

Everybody let their hair down

みんなはくつろぐ

Everybody pulled their socks up

みんなは引き上げた、彼らの靴下を

Everybody put their foot down

みんなは彼らの足を下に置く

Oh yeah

オー、イェ

I've got a feeling

僕は得た、ある感覚を

Yeah yeah yeah yeah

イェ、イェ、イェ、イェ

(Oh my soul, so hard)

(オー、僕の魂、とてもつらい)

0 件のコメント:

コメントを投稿