ザ・ビートルズ-I Me Mine

I Me Mine:僕は、僕に、僕のもの


All through the day, I me mine

1日を通してずっと、僕は、僕に、僕のもの

all through:~を通してずっと、字順

I me mine, I me mine

僕は、僕に、僕のもの、僕は、僕に、僕のもの

All through the night, I me mine

夜を通してずっと、僕は、僕に、僕のもの

I me mine, I me mine

僕は、僕に、僕のもの、僕は、僕に、僕のもの

Now they're frightened of leaving it

今、彼らは怖がる、それを見捨てることを

Everyone's weaving it

みんながそれを組み上げている

Coming on strong all the time

派手に振る舞う、いつも

come on strong:派手に振る舞う、強く主張する、大げさに言う

All through the day I me mine

1日を通してずっと、僕は、僕に、僕のもの

I-I-me-me-mine, I-I-me-me-mine

僕は、僕は、僕に、僕に、僕のもの、僕は、僕は、僕に、僕に、僕のもの

I-I-me-me-mine, I-I-me-me-mine

僕は、僕は、僕に、僕に、僕のもの、僕は、僕は、僕に、僕に、僕のもの

All I can hear, I me mine

全て、僕が聞くことができるのは、僕は、僕に、僕のもの

I me mine, I me mine

僕は、僕に、僕のもの、僕は、僕に、僕のもの

Even those tears, I me mine

それらの涙でさえ、僕は、僕に、僕のもの

I me mine, I me mine

それらの涙でさえ、僕は、僕に、僕のもの

No-one's frightened of playing it

誰も怖がらない、それをすることを

Everyone's saying it

みんなが言っている、それを

Flowing more freely than wine

流れる、ワインより大量に

All through the day I me mine

1日を通して、僕は、僕に、僕のもの

I-I-me-me-mine, I-I-me-me-mine

僕は、僕は、僕に、僕に、僕のもの、僕は、僕は、僕に、僕に、僕のもの

I-I-me-me-mine, I-I-me-me-mine

僕は、僕は、僕に、僕に、僕のもの、僕は、僕は、僕に、僕に、僕のもの

All I can hear, I me mine

全て、僕が聞くことができるのは、僕は、僕に、僕のもの

I me mine, I me mine

僕は、僕に、僕のもの、僕は、僕に、僕のもの

Even those tears, I me mine

それらの涙でさえ、僕は、僕に、僕のもの

I me mine, I me mine

僕は、僕に、僕のもの、僕は、僕に、僕のもの

No-one's frightened of playing it

誰も怖がらない、それをすることを

Everyone's saying it

みんなが言っている、それを

Flowing more freely than wine

流れる、ワインより大量に

All through the day I me mine

1日を通して、僕は、僕に、僕のもの

0 件のコメント:

コメントを投稿