ザ・ビートルズ-For You Blue

For You Blue:君のために、憂鬱

blue:青い、青ざめた 憂鬱な、陰気な、堅苦しい 見込みのない


(Queen says no to pot-smoking FBI members)

(女王は言う、ダメだ、マリファナを吸うFBIのメンバーに)

pot-smoking son:マリファナを吸う息子

Because you're sweet and lovely girl I love you

なぜなら、君は最愛の、そして可愛い女の子、僕は君を愛する

Because you're sweet and lovely girl it's true

なぜなら、君は最愛の、そして可愛い女の子、それは真実

I love you more than ever girl I do

僕は君を愛する、今までの女の子よりも、僕はする

I want you in the morning girl I love you

僕は君が欲しい、朝に、女の子、僕は君を愛する

I want you at the moment I feel blue

僕は君を必要とする、その瞬間、僕は感じる、憂鬱

I'm living every moment girl for you

僕は生きている、全ての瞬間、女の子、君のために

(Walk, walk cat walk)

(歩け、歩け、猫、歩け)

(Go, Johnny, go)

(行け、ジョニー、行け)

(Same old the twelve bar blues)

(同じ古い、12小節のブルース)

(Elmore James got nothing on this, baby)

(エルモア・ジェイムズはこれに何も得なかった、可愛い子)

I've loved you from the moment I saw you

僕は君を愛していた、その瞬間から、僕が君に会った

You looked at me that's all you had to do

君は僕を見た、それは全て、君がしなければならなかった

I feel it now I hope you feel it too

僕はそれを感じる、今、僕は君に望む、君もそれを感じることを

Because you're sweet and lovely girl I love you

なぜなら、君は最愛の、そして可愛い女の子、僕は君を愛する

Because you're sweet and lovely girl it's true

なぜなら、君は最愛の、そして可愛い女の子、それは真実

I love you more than ever girl I do

僕は君を愛する、今までの女の子よりも、僕はする

Rhythm and blues

リズムとブルース

1 件のコメント:

  1. TOTO's TOTO's TOTO's TOTO, The Dream, Titanium Shift knob
    We are a company apple watch titanium vs aluminum that develops and titanium curling iron manufactures 2018 ford fusion hybrid titanium the world's titanium band ring first and most advanced TOTO mechanical control titanium mig 170 pads, custom-designed for professional players.

    返信削除